CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 1, 2011

~ Cuti sudah approve

Terima kasih daun keladi pada en.hubby kerana approve kan cuti saya ke Langkawi bersama schoolmate.  Kawan skolah aku ni mengajak berjalan ke Langkawi single...tak bawak anak-anak dan lagi pulak sebahagian kosnya die yang tanggung. Jadi Mak Dara la kejap...heheheh...So, cuti la buat keje rumah kejap. Tapi sure dalam kepala dok fikir teringat itu ini sebab 3 hari 2 malam anak-anak en.hubby yang menjaga sorang.

Jadi malam ni pukul 11 akan bertolak dengan bas dari stesen bas Seksyen 17 Shah Alam terus ke Kuala Perlis. Akan berada disana sampai la ari Ahad baru balik sini. Jadi blog pun sama cuti la ye... :)



3 bual bicara:

Hudalatip

Selamat Bercuti acik, semoga gembira, tak salah pergi tanpa mereka walaupun kita pasti akan merindui sangat..Tapi perempuan dan isteri harus ada masa sendiri kan..

eiza

mekasih udet...tau takpe..belom pegi, baru berkemas aku dah dok risau itu ini..macam mana itu..macam mana ini...bersihkan rumah siap2,kain baju lipat basuh...masak siap2...takut nanti en.hubby tak menang tangan dengan askar 3 orang ni...

Queenie

waaa....happy langkawi...

best tau kalau dpt berenang di pantai Chenang...

jangan lupa singgah kat mana tu? tempat shopping2 tu...jngan sampai purse berasap sudahlah...

moga selamat pi dan kembali eiza...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...