CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 31, 2011

~ Minit-minit terakhir 2011


Tak berapa lama dah, 2011 nak labuhkan tirainya. Dah tercapai azam? Ada yang belum. Apa azam tahun depan? Bring forward boleh...?

2011 menyaksikan betapa beban makin berat dibahu. Betapa dugaan yang tak tertanggung menimpa. Lupakan kisah sedih, nak sambut tirai 2012 dengan yang positif dan penuh sabar. Walau bring forward azam tahun lepas, at least tak lupa yang ia tak tertunai dan tetap nak teruskan sehabis baik.

Pada diriku, semoga lebih positif dan tabah mengharungi cabaran. Walau 365 hari yang lepas penuh sandiwara dan dugaan, Alhamdulillah semuanya ditempuhi dengan penuh redha. Tetap ada yang manis, tetap ada yang indah, itu sudah pasti.

Buat en.hubby, kita dah lalui susah senang untuk 5 tahun pertama dengan jayanya. Walau 2011 lebih banyak yang pahit tetap kita bersama tempuhinya. Hidup kita pasti ada sinar yang indah akan kita kecapi, walau lambat tapi itu pasti.

Anak-anak yang dikasihi, yang terbaik kami akan beri untuk kalian. Semoga kalian dikurniakan kesihatan yang baik, terang hati menerima pelajaran dan dilimpahi rezeki.

Terima kasih 2011, selamat tinggal....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...