CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 8, 2011

~ Cuci mata


Ada orang kalau pegi Langkawi tak kisah nak berjalan jenguk kawasan menarik. Lebih suka bertandang ke kedai-kedai duty free yang penuh satu Pekan Kuah tu.Orang pompuan la tu, apa lagi!hehehehe...Nak rembat segala set pinggan magkuk, kuali periuk...arcopal, luminarc, pyrex dan yang sewaktu dengannya, juga segala macam coklat! :D Misi aku kesana lebih kepada meneman kawan aku ni. Die drive kereta sewa dan aku navigate. Bajet nak membeli pun aku limit kurang dari RM100. Sebab pegi backpacking jadi aku taknak bawak balik beg extra plak. Lagipun sebab dan kali kedua sampai kat sini jadi tak berape nak kisah sangat. Jadi cuci mata je la...walau setakat cuci mata, tetap sentap jugak tengok set cantik-cantik! *sambil taip ni muka excited la amat...*

Jom layan gambar yang aku snap curi-curi.hehehehe...letak mode discreet pastu cepat-cepat snap....

 Kain batik jawa. Geram tengok corak-coraknya...

 Jatuh cinta aku tengok design bunga kat set ni.

 Kaki Vantage atau english style?Tu dia....

Paling aku jatuh cinta kat set ni. Bunga die timbul!Design yang lain dari yang lain...tengok la bentuk piring, pinggan,mangkuk...tapi cinta terhalang oleh harganya! 

Best deal ever...kalau aku ada bajet memang aku dah rembat dah!

Tak penah aku jumpe periuk secomel ni! Nak buat perhangat atas dapur pun sayang!

Berkilat-kilat, memancar-mancar periuk ngan kuali ni...boleh buat cermin!

Tak cukup beg?ni ha berderet untuk dijual...datang satu beg, balik bawak 2, even 3 beg pun boleh!

2 bual bicara:

Hudalatip

wahh, teruja..teruja..aku ingat lagi masa aku pergi langkawi, bertambah beg ko tau..tak agak-agak..

eiza

heheheh..baru tgk gambar je ko dah teruja..tu lom tgk betul2 lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...