CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 13, 2011

~ Qaisara dah boleh diharap...

Dah kata ada anak dara, sorang dan sulung plak tu so kene la byak ajar die pasal tanggungjawab, kene start bagi tugasan, kene ajar jaga adik2...kekadang die merungut gak la, asyik die je tapi bila dah kata perempuan mmg dari kecik dah kene ajar pasal keje umah...lagi pulak adik2 kat bawah dua-dua lelaki dan bukanlah lelaki tak payah diajar pasal ni semua tapi perempuan ni kene detail lagi...

Jadinya, bila tangan aku dah sebok melayan si kecik debab isyraq tu...dan waktu tu jugakla dieorang dah siap mandi, aku mintak tolong sara siapkan aqil pakai pampers, baju dan seluar...haiiiih...dah besar anak dara mama..dah boleh diharap... :)








2 bual bicara:

Hudalatip

acik, umur qaisara berapa tahun? baya zarif ke 6 tahun? muka dia macam ko ek? dah boleh diharap dah..untung tau anak sulung anak perempuan..:)

eiza

sara thun ni masuk 5thun..lahir 2006.ada kata cam aku ada kata cam papa die...kene la train kan,walau kekadang kesian kat die...ye ke..ntah la udet, sbab aku rasa cam sama sbab dlm adik beradik aku sorang je anak sulung pompuan..abg ngan kakak2 smua sulung lelaki...tak kisah la, asal boleh diharap... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...