CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 15, 2011

~ Masak...dan makan!

Nak share apa yang aku dah masak..lama dah ni..2 mggu lpas rasanya kot...

Sup ikan merah dengan kentang dan carrot...favourite sara dan aqil.

Sambal udang...rasa cam kekurangan..takde PETAI!


Ini bukan aku yg masak...tapi ibu mertuaku...panas lg dari kuali,
siput sedut masak lemak cili api dgn batang keladi


Ini la buat pertama kalinya aku buat kek!sebab anak suka punya pasal dan bersempena birthday ke-3 aqil najmi april lepas..resepi kek coklat dari makcik en.hubby, rajin nak cuba sbab tak payah bakar, kukus je, barang senang nak cari dan tak payah nak menimbang segala, sukat pakai cawan je...part decorate tu yang aku suka sebenarnya..hehehe

6 bual bicara:

Hudalatip

ko ni tayang gambar makanan lak..dah lah aku tak makan tgh ni..aku suka sup ikan merah, sambal udang..dan favourite aku of course siput sedut masak lemak cili api..aku sukaaaaa..aku lapar ni la acik oiiii..

eiza

kekekekek...kau diet ke ape tak mkn tghari ni?le tgh puasa?..klasik kan siput sedut tu...heheheh

Hudalatip

aku tak posa la..uzur ni..cuma tak makan tengahari je. sungguh aku nak makan siput sedut ni..

eiza

ish...leh tahan perut ko tak mkn kalo uzur..klau aku dah bertambah pedih...alahai,smpai craving ko nak mende ni psal entry aku ek..smpat lg klau nak carik kot...

Erika Anuey

gile gebus kek kooo!!!

eiza

kembang semangkuk kan...aku pun teruja sebab 1st time buat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...