CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 10, 2011

~ Peluang?...

Bila tindakan kita disalah ertikan oleh sesetengah orang, hasilnya?...balasan yang tak pernah kita duga...

Allah takkan beri ujian pada umatNya kalau kita tak mampu...ada orang hidupnya Alhamdulillah berjalan lancar...ada jugak yg tak henti2 ujian dan dugaan yang perlu dihadap...tak payah kot nak share apa ujian dan dugaan untuk aku, cukup la aku rasa stakat ni aku mampu lagi...

Persoalannya, pada individu yang jadi agen memberi ujian dan dugaan ni...berape banyak, tan, kilo peluang yg bukan pertama dan dah tentu jugak bukan yg kedua nak dibagi?bukan sekali bukan 2 kali tapi dah berkali-kali!

Mode aku hari ni?down yg amat2...mata ni kejap2 je nak bergenang..tahan je ni...

Perkataan 'maaf' tu sepatutnya mahal ke murah?sebab pada aku dah murah sangat sebab asyik2 mintak maaf tapi camtu gak la perangainya...tergantung rasa perasaan cmni...

2 bual bicara:

Hudalatip

aku setuju sangat...aku harap apa saja dugaan yang ko terima, tabah yer..Hanya Tuhan yang ketahui segalanya..

eiza

ntah la udet, kekadang aku rasa aku dah over estimate diri sendiri..rasa boleh tanggung tapi nauzubillah tak terdaya sebenarnya...tak ada jaminan kukuh tak berulang lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...