CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 2, 2011

MIA?




Entah kemana la aku missing in action kan...?uih....dugaan hebat betul untuk aku dan en.hubby tahun ni. Dan dugaan terbesar berlaku beberapa hari sebelum puasa....maha hebat dan tak terfikir langsung akan jadi camtu!

Belum boleh nak citer lagi pasal apa, ada yg sensitif sikit nak cerita sebab ini besar punya benda!Dan en.hubby pun masih trauma malah aku pun sama...buat pertama aku kalinya jadi orang tak tentu arah...termenung, menangis...berenti jap..nangis balik...3 hari tak makan!sampai tak rasa apa langsung bila tak makan...tak hirau anak-anak langsung...lagi maha hebat menangis bila tengok muka anak-anak...

Bila keluarga mertua, pakcik makcik en.hubby datang tengok...menahan diri supaya orang nampak kuat, supaya mak mertua tak risau tengok kami semua...Bila jadi hal macam ni kan, baru la tau sape kawan sape lawan walau darah daging sendiri...

En.hubby suruh hold dulu nak cerita apa pun...ye..dah settle semua, memang tak berlengah lagi aku nak citer samuanya!!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...