CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 1, 2011

~ Sangat SWEET...



Selamat ke bulan yang baru..1 Julai dah hari ni, dah masuk fasa kedua tahun 2011. Kejap je masa berlalu kan...

Hari ni, sebuah masjid akan terbina...Tomok kahwin ari ni la..ape yang buat aku ingat sangat la kat Tomok menikah ari ni? Layan klip kat bawah ni...Sangat SWEET.....!


Umur bukan penghalang, yang penting kepercayaan, keyakinan, persefahaman untuk bersama dalam rumahtangga...bukan senang kehidupan selepas perkahwinan, tak kuat memang tak akan pegi jauh...Dan aku pulak sebenarnya teruja denga transformasi si Tomok ni..dulu masa baru keluar nyanyi dengan suara sengau meleret-leretnya,hadoiiiiihhhhh....!Punya la top die masa tu sampai masa pegi shopping complex ada die buat persembahan, sampai pengsan, sampai histeria bebudak pompuan terjerit-jerit kan si Tomok ni... Bila die masuk OIAM, baru nampak sisi lain dari diri die sebagai penyanyi...dan aku memang puas ati la die menang...ilang segala sengau dan meleret-leret tu...Lagu die yang aku suka ialah kat bawah ni..Lirik lagu die best....


Jadi selamat pengantin baru pada Tomok dan pasangannya Ayu...Semoga keakhir hayat cinta terus mekar...









3 bual bicara:

Hudalatip

aah kan, dia gap 3 tahun kot dengan bakal isteri dia..aku pun menang dia masa dalam OIAM lagi..bila dia menang lagi aku suka..hehehe..

Ibu telur

Wah! dah kawin ea tomok......tahniah!

eiza

Udet...bakal isteri die tu dah 31 klau tak salah...masa die ngan band dulu aku tak suka, sebab sengau, lepas ngan masa lps OIAM tu baru la ok...hehe

noreen...ye hari ni menikahnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...