CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 11, 2011

~ Penat




Ada banyak story nak update nak citer nak kongsi sesama ngan korang tapi kan, aku ni penat la yang amat...Full betul weekend aku...dah berdenyut kepala sebab tak cukup rehat, tak cukup tido...

Oleh kerana en.hubby tak larat tak daya nak drive balik malam tadi, kami buat keputusan bertolak dari Melaka pagi tadi lepas subuh...terus hantar anak terus pegi keje..nasib baik Melaka je!Tido dalam kereta...sakit badan wooo..

Jadi aku nak ambik my own sweet time...nak cuti sebenarnya nak merasa cuti yang betul-betul cuti tapi, nak apply cuti pun susah dah!Isu cuti aku ni dah dibesar-besarkan oleh bos aku...tak boleh blah betul!Nak tak nak paksa diri je la gi keje...

Kene boost balik energy ni...harap-harap alive la balik...







1 bual bicara:

Hudalatip

sama la ngan aku acik..penat giler..tak boleh nak diungkapkan..serius memang penat..huhu..tapi kita fikir positif jelah yea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...