CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 14, 2012

~ Hari ni kami berhari raya...


Lama sungguh nasi impit mini tersimpan kat dalam peti beras, sejak dari raya lepas kot. Jadi taknak die rosak, aku rebus la malam semalam. Dah mula terasa macam malam raya pulak, bersihkan ayam sekali.

Pagi-pagi, terus ke kedai beli bahan nak masak. Suku dari ayam tu aku buat sup dengan kentang untuk askar-askar kecik makan. Selebihnya di buat rendang ayam cili padi. Dan juga tak ketinggalan kuah kacang!

Memang macam hari raya bila siang tadi juga adik beradik aku dan cucu-cucu ayah aku penuh berkumpul kat rumah aku ni. Dan terasa jugak la sedih sebab beraya dengan en.hubby di perantauan...hehehehe...die pergi kursus la... Sampai ke malam la juadah ni je la dihadap...




3 bual bicara:

Erika Anuey

pergggkhhhhhh!!! gile sodappp!!!

Truly_me

aduhaiii za sedapnye aku tgk nasik impit dgn kuah kacang tu.. ~~

eiza

cik noey...inilah menu yg menjadi kontroversi tu.... :P

alahai...mak buyung dah meleleh air liur ni....ko cari cepat2 nora, kang leleh air liur anak kang...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...